AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
332

brytit på bilen

Jo
23
JoXeR
735iA -87
Jaha då hade några klåpare hjälpt mig lite med att höja kostnaderna på bilen, Detta genom att bryta låset på dörren. blev bara så j**la arg så jag var tvungen att skriva en liten notis.
Det är lustigt att inte folk kan ge sjutton i bilarna. Jag tror att det är avundsjuka för att de inte har någon själv. Det är så onödiga pengar man får lägga ut.

Mvh Danne
Det är lustigt att inte folk kan ge sjutton i bilarna. Jag tror att det är avundsjuka för att de inte har någon själv. Det är så onödiga pengar man får lägga ut.

Mvh Danne
Jo
23
JoXeR
735iA -87
Jo det e trisst som fan. Någon som vet hur man löser nya lås?
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Det är irriterande när andra går och förstör bilen. Min förra bil så gjorde någon en repa och förstörde bakdäcken. Det var inte kul att få se det. Jag förstår precis hur du känner dig nu.

//Schnitzer
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-26
BMW M760Li xDrive-18
Jävla slödder som inte kan låta bilarna vara i fred! Snodde de något eller bröt de bara sönder låset? Hoppas att dörren klarade sig, det blir lätt en buckla när någon våldar mot låset.
Jo
23
JoXeR
735iA -87
Nja man kan nog säga att jag hade tur endå. när larmet gick så sprang dom förmodligen. tyvärr så fick dom med sig hela lås cylindern. men jag klarade dörren.

Lämnade in bilen idag. 2000.- Skulle det kosta att byta handtaget.Och jag som skall till thailand imorgon. Fick man tydligen lite mindre pengar i resekassan :(.

vore bara så skönt om folk kunde låta bli att förstöra andra människors grejor.
Vad skall man säga hoppas att det blir en trevlig tur till thailand.

Men är det inte Jakt tid nu...?
Frågan är om nån köper köttet :)

Det finns bilar och det finns BMW.
Mvh Björn
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.