|
|
|
|---|---|
nattvakten |
Hej BMW lover´s Köpte min första BMW för några veckor seda en 520 i som jag är jätte nöjd med, MEN efter att jag servat den och vi släckt lampan som det står INSPECTON på så tändes den igen efter någon timma, vi släckte den igen och samma sak hände igen, en kompis till mej som har haft fler bmw sa att om man jordar stift 7 så slocknar den det gjorde den oxå men samma igen några timmar senare så lyser den igen. VAD SKA MAN GÖRA??? tacksam för svar. mvh Nattvakten |
|
Länk www.malte-racing.com |
|
|
Kan nog oxå vara så att dina kondingar eller batterier(vilket du nu har) inne i instrumenthuset börjar bli lite dåliga.. På min 528 E28:a så bytte jag batterierna sen gick det att återställa serviceind. Mvh Janne. |
|
|
Sorry MalteK>>>läste inte dem sista raderna i tipset... Mvh Janne. |
|
|
Inga problem Janne T, bättre att säga saker 2 ggr än inte alls. www.malte-racing.com |
|
nattvakten |
tack för tipsen, finns det någon man kan lämna det till som inte tar 1 0000000000000000 kr för att fixa det??? |
|
Tror nog att du kan fixa det själv inte så krångligt det är bara att ta lös instrument panelen sitter i typ 2 skruvar sen ser du vart batterier och kondningar sitter... pröva... du måste dela på panelen men det är 4 skruvar... Morgan Kristensson Kristensson@compaqnet.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.