|
|
|
|---|---|
|
Hej , Jag är nöjd med insugsljudet, men tycker att det låter blygsamt på avgassidan. (Iofs har jag inte åkt öppet bakom bilen). Kan nån tipsa om det finns sportavgasssytem att byta till och isf vad skillnaden kan tänkas bli. Antar att det inte kan låta som en Viper eller möjligtvis Ferrari men tycker att denna underbara 8-a skulle kunna skrämma fler :) Är fö extremt nöjd med bilen. (spårar med 19'') Mvh | |
|
4,4 ska vara i rubriken. |
|
|
Länk Detta funderar jag på att hänga på min kommande 4.4:a, låter härligt kan jag intyga! Mvh Asken |
|
|
Läckert !! Vad är skillnaden på "soundcheck 1" och "2" ? Mvh |
|
|
Soundcheck1&2? Jag har bara hört den på en bil så det vet jag inte... Mvh Asken |
|
|
OK. Undrar vem som monterar systemet i Stockholmstrakten och vad det kan kosta ? mvh |
|
|
Finns en uppsjö eftermarknadssystem. johann har kelleners på sin M3, låter trevligt. kolla under M foumet och använd sökfunktionen uppe till höger så får du en del att läsa... Vet en verkstad i tyskland som kan montera det, har inte frågat vad det kostar:) Mvh Asken |
|
|
OK tack. Första gången här. Ska söka. |
|
Asken (AutoPower) |
Ingen orsak, välkommen och ha en trevlig läsning. Hoppas du inte läser alla inlägg på en gång då lär du bli kvar ett tag:) Mvh Asken |
|
sandal: Tala med Manuel på Länk om du är intresserad av Hamann. roadZter |
|
M3_BMW |
Sandal: Eller varför inte Länk Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.