|
|
|
|---|---|
|
HEJ! JAG HAR EN ARBETSKOMPIS SOM HAR EN BMW M5-92 3,8 MEN BILEN HAR EN ANNAN CHIPP SOM GER CA 450HKR. DÅ FRÅGADE HAN, OM JAG VILL HA HANS CHIPP TILL MIN BIL GÅR DET`? OM DET SKULLE GÅ VILKET JAG INTE TROR HUR TROR NI BILEN SKULLE GÅ? KNEPIGT????!!!!!!!!!!!! | |
|
Tror inte ens att bilen startar med det chipet! Mvh |
|
| Ett chip som ger 110hk låter ju troligt ;) | |
|
*lol* Tror för det första att din arbetskamrat är grov mytoman. Men som svar på din fråga: NEJ! Det går inte att applicera ett chip från en M5-3,8 i en 320i. _____________ MVH Kalle H ICQ: 19594657 |
|
| Frågan måste ju vara ett dåligt skämt! | |
|
hahaha...jadu. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Om någon tagit fram ett chip till en sugmotor som gav 110hk kunde dom nog dra sej tillbaka resten av livet + hela tjocka släkten ........... =) Mvh Patrik |
|
|
...Och M-teknikerna på M GmbH som var inblandade i 3.8ans utveckling skulle inte ha nåt jobb kvar! Tror folk att man kan chippa allt som har en motor och få ut sanslösa siffror, blir så j-a trött...folk som ska "chippa" sin Volvo 240 -79 etc. Jag vill chippa min VW 1303 -75, hur många häst kan man få ut, måste man byta vattenpumpen?!*LOL* Nu har jag lugnat ner mig. //Stephan Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.