|
|
|
|---|---|
|
Ska byta bromsskivor,belägg o kontakter runt om på min 325:a 93, tänkte om någon kunde ge mej info hur mycket ni har betalat och för vilka märke och var nånstans oxå! 325:an | |
|
Jag vet att Asken pyntade 1200:- för alla delar fram till sin 518. PÅ BMW Solna. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Jag betalade 1900:- för skivor,belägg,varnare och handbromsbackar bak till 328:an på Aros Auto. Det var ventilerade skivor. |
|
| 1000 kr för arbetet att byta skivor+belägg runtom kostar det på den verkstad jag använder i verkstad Edsberg Sollentuna. | |
|
gorilla, Vilken verkstad är det? |
|
|
jag betalade 1900:- för Ventilerade brembo skivor o belägg och slitagevarnare från mekonomen. Betalde sen 400- för att få det bytt av en kille som är mekaniker. Finns på icq: 60288954 |
|
|
Jag fick prisuppgifter idag från en likal bildelsfirma! Skivor,belägg o varningskontakter till alla fra hjul går på 3529:- Kopior desutom fadt vet inte vilka märken Låter det rimligt eller???????? |
|
| Det låter inte orimligt, men onödig högt för att vara kopior. Min kompis har en 325-94 och han bytte exakt samma grejor vilka gick på 3500kr inklusive arbete hos bilfirma och då var det grejor med bra kvalite' om inte bättre än original. | |
|
Har du kollat in motornords priser? Brukar vara ganska ok... /Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.