AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
329

FŠrddator Manual

Robert V
... den stora fŠrddatormanualen saknar jag till min bil ! jag skulle vilja kolla om det e mšjligt att hitta en evariant pŒ den typ pdf fil ellr liknande och Šven handbok .... kšpte bilen i tyskland o de verkar ha supit upp manualen sŠger vi. Om det e no«n som har tillgŒng o vill dela det med sig sŒ vore det underbart ! alltsŒ en M635csi «85:a
Instruktionsbok på ditt språk (vilket det nu är med dian krumelurer hehehe) finna att köpa hos din lokala BMW representant. Priset är överkomligt och en sund investering.

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Skulle den vara slut, vilket verkar vara fallet med vissa modeller är det nog inga problem för nån med en 635:a här på forumet att kopiera sin åt dig.

www.malte-racing.com
Robert V
... mitt sprŒk e ju baklŠngeska :) men jag sšker manual pŒ svenska eller engelska... det tar en bra stund att fŒ den frŒn BMW ! .... jag meckar lite med den nu .... tŠnkte om man kunde kika i den lite. M635csi «85 .... vad sŠger ni ?
Robert V
Hej pŒ er igen ! jag har hittat anual till fŠrddatorn men letar fortfarande efter M635csi «85 manual ... jag fick hšra hos BMW att de Šr slut :( sŒ snŠlla har nŒ«n en manual frŒn 6serien ( jag tror att det Šr samma ) sŒ nŠra som mšjligt «85 sŒ hšr av er ! behšver den akut !
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.