AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.063

Bilder och tider från den kniinkulle 1/9

Sida 2 av 2
ga
408
gasa
M3 E30
M3 E46
325d E91
Instämmer flera tidigare inlägg. Mycket trevlig träff, tack alla som kom bidrog till det.

Vince: Jag säger detsamma om din bil, det som gav starkaste intrycket måste jag säga var bromsarna. Vilka däck satt på när jag testade, Toyo?

/G
(lyckligt ovetande om mina varvtider :)
johann; Såg filmen med dig! =) Du körde riktigt bra, Porschen hade ju inte mycket att komma med! ;)

ps. Kellener systemet låter ju inte helt felt heller... :D

/Manray/
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Tack men Porschen var snabb så det räcker, något varv senare var mina däck så varma så jag var tvungen att släppa förbi honom. Jag är dock nöjd ändå.

Med lite mer övning skall jag dock kunna hålla undan lite längre, finns en hel del att fila på vad gäller spårval och att våga hålla fullt på lite fler ställen.
Dessutom har jag kommit på ett bra sätt att lätta bilen 100 kg. :)

Aha ok! Du har ju iaf material som du kan kika igenom och kolla efter eventuella fel/val av spårval etc. Vilka däck kör/körde du med?

/Manray/
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Manray,

Jag kör med Pirelli PZero Corsa. Jo jag har lite videofilm som jag kan titta på, har redan hittat en del grejer som kan förbättras.
BD
125
BDrei
Alpina B3 Limo 95
kentsamuel:
Är inte nöjd med "suddningen" av regnummer. :(
Ta bort på min bil också. Eller varför inte sudda alla regnummer på alla bilar, innan man lägger ut på nätet. Tycker det är en självklarhet...
ke
342
kentsamuel
M3 E30
M3 E46
M535 E28
528i E28
318i E21
2800 CS E9
320d F31
530dM F10
NU då? Hade nog missat den.

Är lite tveksam till hur självklart det är att sudda reg.nr. Borde det inte vara lika självklart att ta bort sina reg.skyltar på bilträffar som är lika offentliga som internet är då?

Men visst, det är ju bättre att ta bort dom än att ha dom kvar. Inga problem för mej.

BD
125
BDrei
Alpina B3 Limo 95
Jo, visst kan man diskutera huruvida det är självklart eller inte. Personligen så tar jag alltid bort regnummer när jag lägger ut bilder på andras (och mina)bilar på nätet. Då slipper man tjaffset efteråt. Nu blev jag bara lite putt för att du tog bort alla nummer utom mitt. :P

Och precis som du skriver, vill man vara helt säker på att inte hängas ut på nätet så blir det till att plocka bort skyltarna på träffar osv. Men det blir ju jobbigt. Så man får väl stå ut med det, eller stanna hemma. :)

Ps. Du har missat två bilder på min bil. ;)
ke
342
kentsamuel
M3 E30
M3 E46
M535 E28
528i E28
318i E21
2800 CS E9
320d F31
530dM F10
Men då är vi överens!

Har jag missat att ta bort reg.nr på fler bilder menar du?
Annars har jag fler bilder på din bil som inte ligger på nätet... Bara o maila om du vill ha dom :)
BD
125
BDrei
Alpina B3 Limo 95
Om det inte är något cache-minne som spökar hos mig, så är det två bilder kvar att sudda (100-0094_IMG.JPG och 101-0103_IMG.JPG). Men det är ingen panik, jag är inte så grinig egentligen. :)

Du får jättegärna maila övriga bilder på den daytonavioletta till mig om du har lust. Kör på adressen som finns i profilen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.