|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Ser ut som att höger bakdörr passar dåligt. Kolla springan mot hundbenet. Kan ju vara bilden som luras dock... Värt att fråga om iaf. // Erik |
|
|
Man undrar ju hur länge han haft den, om han har importerat den (1999) eller om han kom över den i slutet av förra året (när senaste ägarbyte genomfördes)? Det är säkert inget fel på bilen som sådan men jag reagerar alltid när någon skriver "Säljer min bil pgr av tillökning i familjen... ...Bytes förslag tas gärna emot om du har något roligt eller. Snabbt" |
|
| håller med jabbal | |
|
Man kan undra om multifunktions ratten monterades samtidigt som bilen lackerades i "fiat rött" när den lämnade fabriken hade den ju individual lackering: ---- Steuerung Individual Hinweisschild BMW Individual 0490 Lackierung Sonderlackierung "avusblau-metallic", wie Schl.Nr. 276 |
|
|
Tyvärr så har hade min carfax månad löpt ut, 40 händelser finns registrerade på bilen, kan ju vara en idé att kolla upp vad dessa 40 är. Något som jag reagerade över annosen var allt "skitsnack" God kontakt med damen som importerade bilen yada yada... Finns ingen anledning att skriva med den informationen om det stämmer, däremot så känns det som en jävulskt dålig lögn. Om du har råd leta vidare är mitt tips! |
|
|
Helt sjukt vad ni kan döma folk och bil efter en halvtaskigt skriven annons. Blir trött och irriterad när jag ser hur ni resonerar. Jag tycker du TS ska åka och kolla på bilen om du är intresserad. Köp en Carfax och se vad den har varit med om så har du ännu mer kött på benen. Lycka till och hoppas du blir nöjd! |
|
|
Jag förbehåller mig rätten att trash talka dåligt skrivna bilannonser där det finns uppenbara risker att det sliras på sanningen , tråkigt att du både blir trött och irriterad, absolut inte mitt uppsåt. Till TS, det finns 13 st på ett dussin av e36 gällande M3, det är köparens marknad du sätter spelreglerna. |
|
|
Jag hade aldrig köpt denna M3. Personen i fråga som äger bilen är allt annat än en entusiast och har inte det minsta kunnande om bilen i fråga. Köptes för under 60k förra året av nuvarande ägare och det finns en anledning att den förblir osåld. Den ser bättre ut på bild än i verkligheten. |
|
| TA technix coilovers och en 300:- cd-spelare från jula.. i en M3? | |
| rawsezx: 13 på ett dussin? Nej. Just nu finns det knappt 30 st M3 E36 till salu på blocket, jämför detta med ca 60 st M3 E46 till salu. Ingen av dessa är "dussinbilar", o definitivt inte E36. Get your facts right... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.