|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Nalle landade igår efter en lång kartongresa. Mycket glad dotter, STORT tack till DD88 som ordnade detta! Han löste detta men vägrar ta emot pengar. Kommer lösa en lämplig gåva som kompensation. Även tack till Sim för erbjudande om hjälp. |
| Kul att det löste sig. | |
|
Bra att det löste sig! Ingen fara! Annars ska jag till Milano igen om ett par veckor, så hade hotellet inte hjälpt, hade jag givetvis svängt förbi. |
|
|
Underbar story som fick ett härligt slut! /Anders |
|
|
5 stjärnor av 5 möjliga till DD88!! :) :) Inte bara snack, utan verkstad oxå!! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
SÅ ska det gå till !!!! ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Bravo!!!! | |
| Hatten av, wow!!! | |
| Glad att det gick bra. | |
| Hatten av för fina medmänniskor! | |
|
Tummen upp! :) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Dubbla tummar upp :) | |
|
Wu-uuu! Jättekul och tack till DD88 för en enastående insats. :D ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Super! Nalle på rätt plats och en glad dotter :-) En tråd på AP som jag (och många andra) har följt med spänning. mvh/ Anders |
|
| Vad skönt!! | |
|
Skönt att det löste sig, vet själv hur det är när favoritgosedjuret försvinner. Skulle gissa att frakten gick på en femtiolapp och det bjuder jag gärna på. |
|
|
Vilken feelgood-start på min söndag. Hopp för mänskligheten! |
|
|
Härligt :) Bra story, tänk att de finns människor som inte enbart tänker på egen vinning :) Det värmer . |
|
|
Solskenshistoria! (klickar *gilla*) |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
dd88 kan du svara på mailet jag skickade? Behöver din adress då vi köpt en tack för hjälpen present. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.