|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Har ett stort bekymmer, våran dotter glömde sin nalle på hotellet i närheten av Milano under vår semester. Någon här som passerar Milano framöver? Jag har erbjudit hotellet att föra över pengar till frakten men det vill dom inte. Om UPS ska hämta den med bokad frakt kostar det ca: 1000:- vilket känns lite väl mycket. Kan erbjuda 500:- om någon vänlig själ kan lösa detta problem. Eller om någon har tips på annat fraktbolag som kan hämta upp paket. |
|
PM:a mig uppgifter så fixar jag frakten med mitt UPS-konto. Behöver din samt hotellets adress samt mobilnummer. |
|
| Gärna även kontaktperson eller avdelning! | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Snabba ryck! Powerpost skickad. Tack så mycket för hjälpen. |
| Forumet när det är som bäst! | |
| Kan inte skicka PowerPost med mobilen, behöver även din mail. Har fraktsedel som pdf som dom kan skriva ut och sätta på paketet. Paketet är aviserat för hämtning under morgondagen och kommer gå via vårt lager i Sverige. | |
|
Underbart ! Annars passerar jag nästan Milano i morgon på väg norrut. |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Skickat min och hotellets mailadress. Denna nalle har följt vår dotter hela hennes liv. Trasig och sliten men ack så viktig för henne. Underbart med snabb lösning på problemet. |
| Strålande insatser gott folk! | |
Ro 553 Alpina b7-86
Nu gäller få hotellet att skriva ut adresslappen. Har mailat dom samt ringt ner till dom nu. Han som svarade kunde inte engelska och jag kan inte italienska. Får prova imorgon bitti och se om jag får tag på henne jag haft kontakt med tidigare. |
| Folk har fördomar mot BMW-åkare?? Det är ju precis så här världen borde se ut. Håller tummen att hon får tillbaka sin nalle! | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Respekt. Vissa saker är viktigt. *tår i ögat* |
|
+1 på den Jörgen! #Förståendesmåbarnsförälder ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Hur har det gått? | |
|
Underbar tråd, kan bara instämma med ovanstående! Bland många här så känns det som en "familj"! /Anders |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Väntar och hoppas paketet är hämtat på hotellet. Jag kommer att lämna mer info när nalle har kommit hem. Det positiva var att min dotter fick en tröstnalle, men den ersätter inte originalet som har varit med hela livet. Nya nallen köptes på BMW welt i München! Frugan kollade igenom hotellrummet två gånger innan vi lämnade det, men dottern hade gömt honom under täcket. Hon saknade nallen först när vi kommit till nästa hotell i Tyskland nära München, lite långt att vända. |
|
Kollade upp paketet och det finns ingen spårning aktiverad så det ligger kvar på hotellet. Be dom ringa UPS för upphämtning, all information finns sparad på fraktsedeln så det är bara att skriva ut den och sätta fast på paketet. Upphämtning var bokad tills i fredags men något verkar ha gått snett. |
|
| Underbart, håller tummarna så att detta löser sig! | |
|
Min son glömde sin nalle på ett hotell i Danmark för några år sedan, men de skickade hem den utan kostnad. Kan ju inte vara så besvärligt om viljan finns. BMW CS #5206 |
|
|
Håller med. Trist att hotellet inte kan anstränga sig lite mer. Italienare brukar ju vara kända för att ha en känsloladdad kultur. Kanske krävs en förklaring över telefon hur viktig denna är för din dotter med gråt och tårar. |
|
| var i italien förra veckan... vilket eländigt folkslag till att vara oförstående och ovilliga... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.