|
|
|
|---|---|
|
Skulle beställa nya skärmar till min e36 cab -95. Mina kusiner har en firma som kan ta hem Nya, men han hittade 2 olika en för min -95 och en för -97. Saken är att dom till min skulle Jag få ge 1200:- st o till -97 skulle jag få ge 500:- st. Så jag undrar vad som skiljer för han kunde inte se det... /robin | |
| Man bytte väl skärmblinkersen någon gång under årens gång på E36, det är det enda jag kan komma på | |
|
Andra sidoblinkers från 97årsmodell. Om du ska byta båda och inte bryr dig om att ha den i fabriksskick köp 97års. Det kräver förstås nya sidoblinkers. Stephan |
|
| Kanon då blir det nya blinkers också...tack för hjälpen | |
| 500kr per skärm!?!?, Låter som kopior! Köp original, om inte annat förvänta dig massa extra inpassningsarbete. Provmontera innan lack! | |
|
Det finns knappast originalskärmar (från original pressverktyg) att köpa så här många år efter. Man får räkna med att allt är mer eller mindre kopior, även om vissa företag kanske köpt loss originalverktygen och därför kan pressa originalskärmar även i mindre serier. |
|
| Nehe inte? Lustigt för Jag köpte två originalskärmar till min m3, dom passa perfekt. Medans en bekant valde köpa två kopior till sin e34 och de var usel passform, lackades självklart innan provmontering så de fick ju göras om sen efter alla justeringar för att de skulle se någorlunda ut! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.