AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
4.767

Hur är priset på denna E61 520D Touring - 2009?

De
12
DeToX
520d M-sport -09
Tjena! Kör för tillfället en BMW 120D som jag är super nöjd med men pga tillökning i familjen så behöver jag något större. Har därför siktat in mig på en 520D.
Skulle väl funka med en 3 serie också men dom känns inte mycket större inuti än vad 1 serien är..

Vill gärna ha lite utrustning så som M-Sport paket då jag har det i min nuvarande.

Har dock lite dålig koll på hur dom ligger i pris. har sneglat lite på denna Länk
Någon som kan säga om det är ett bra pris eller inte?
Under förutsättning att den är välskött och i det skick man kan förvänta sig av en 6000 milare tycker jag att den ligger rätt i pris.
Söker du en 520d med låga mil och, för modellen, bra utrustning, finns det ingen annan bil att välja på. Även i jämförelse med andra E61 på Blocket tycker jag priset är vettigt. Dock redan 7 ägare på bilen, men kanske finns bra orsaker till.

---
BMW - Lite dyrare, mycket bättre
De
12
DeToX
520d M-sport -09
Okej det låter ju bra. Nu vet jag ju inte hur skicket på bilen är förutom vad man kan urskilja från bilderna samt om det finns vinterhjul osv. Men tänkte jag skulle åka och kika på den iallafall.

Jag reagerade också på antalet ägare, kan man få fram tidigare ägare via en carfax rapport?
Fa
123
Falukorv
535i -86
518i -81
Volvo V90 -18
Volvo S70 -97
VW ID3 -25
Hej!
Hur värderar ni en E61 520d Touring från 2010 med automatlåda och M-paket? 15000 mil har den rullat. Ganska välutrustad med bl.a komfortstolar, dock ej navi.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.