|
|
|
|---|---|
|
Har länge gått i tankarna om att byta bil. Har i dagsläget en rätt välutrustad alpinvit 530xdT LCI (tillverkad 2007-11), Svensksåld med bra historik (1a och 2a ägaren inom samma familj) och jag är 3e ägaren. Bilen har rullat 18500mil och jag har haft den sen 14k mil. De enda jag behövt göra är att byta termostaterna för motorn gick kall, och en styrled. Den är i riktigt fint skick och har väl allt som jag vill ha i utrustningsväg (dieselvärmare och elbaklucka hade väl inte varit fel). Men då har jag ju dedär problemet som säkert många lider av, bilfeber. Alltid kul med nå nytt. Men vad ska jag byta till? Kollat på x5 (e53) men nja inte riktigt de jag vill ha, kollat på e91 330d och 330xd, men känns ju lite små och inte lika lyxiga som e61/60. Kollat på e38 men dom går bort pga kombi behov. En manuell 540iaT e39 hade varit rätt fint, men dom växer ju inte på träd precis. Men vad skulle min bil kunna vara värd i dagsläget? Ska jag sälja och köpa nått som troligast inte har samma utrustnings lista och så kommer jag saka min gamla bil. Eller är de lika och behålla, 18k mil är ju egentligen ingenting, men nästa år borde den ha gått 21-22k mil och då blir den ju lite svårare att sälja och priset sjunker. S203A 4-wheel drive S205A Automatic transmission S261A Side airbags for rear passengers S2NPA BMW alloy wheel, M double spoke 135 S2PAA Lug bolt retainer S302A Alarm system S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S386A Roof railing S402A Electric panoramic roof S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S437A Fine wood trim S442A Cup holder S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S563A Light package S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6FLA USB/Audio interface S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S842A Cold-climate version S850A Additional Export tank filling S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S885A On-board vehicle literature Swedish S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP + Vinterhjulen är M double spoke 135 med hakka 8 + Efter monterad dragkrok Behövde egentligen bara skriva av mig lite. För många timmar tittandes på blocket. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.