|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| GE: Ingen aning hur de gjorde exakt, däremot vet jag att lagret kan bytas vid kopplingsbyte så det är möjligt att det var detta verkmästaren refererade till. Jag vet inte exakt vad som byttes i samband med översynen inför approved garantin. | |
|
Kan nämna att försäkringspremien skiljer rejält hos bolagen/ tex TH, om man köper en 997 -08 med maskinskadegarantin kvar jämfört med en 05: En vanlig 997 -08 kostar för mig ca 20000 kr/år, likvärdig kärra från 05 kostar 7000 kr/år. Så det känns rent spontant som att även fb känner till/har märkt av mängden ras och därför "tar till" i premien vilket ju är sorgsamt för ett i grunden fabrikationsfel. Eftersom dem på 997 gen 2 bytt konstruktion helt. |
|
|
Jag har haft ett antal porschar och de är fantastiska bilar. Den stora fördelen med m3 är att de är så mycket mer praktiska. Det är den stora frågan tycker jag, dvs hur du ska använda bilen. Sedan märkte jag att porsche i vissa sammanhang inte uppfattades helt positivt. Så beroende på vad du jobbar med kan bmw vara lättare att leva med ;) Vilken du än väljer är båda fantastiska bilar. |
|
|
Har faktiskt fått mycket uppskattning av både medtrafikanter eller när man exempelvis stannar på en bensinmack, bilprovningen eller utanför ICA. Kommer ofta fram någon som vill prata bil och det är nästan uteslutande positiva kommentarer. Om det även gäller för M3 låter jag vara osagt... 911 är ju en av väldigt få prestigebilar som inte uppfattas som bling-bling. |
|
| Med M3 an tror många du typ kör en fräsig 320, kör du en Porsche oavsett modell , får man uppmärksamhet även av dom som typ inte vet nåt om bilar. | |
|
Måste nog säga att jag tycker att Porsche lätt uppfattas som "stekig". Sen om man tycker att det är bra eller dåligt är ju upp till var och en. Det är ju en fantastiskt snygg bil iaf. M3an har precis som RasmusBMW säger fördelen att om man debadgar den så är den mer kamoflerad och sticker inte ut lika mycket. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.