|
|
|
|---|---|
|
Hej! har en BMW E46 330i som jag vill höja utseendet på. Kom gärna med tips på vad ni tycker hade passat in och gjort den snyggare, alla möjliga tips är välkomna. Då jag inte vet hur man lägger in bilder här så skickar jag länken till Min Garaget.org profil. Länk | |
| Jag tänkte föreslå M-tech 2 paket men det har du ju redan, tycker bilen är rätt perfekt som den är :). Men ett par LED-baklampor i coupe facelift style, samt LED angeleyesringar och byta interiörlisterna till aluminiumvarianten är mina förslag | |
|
Antar att du inte är helt nöjd med utseendet eftersom du lägger upp denna tråd. Vad är du själv inte nöjd med? "smaken är ju som baken" som man brukar säga. Hade jag ägt bilen hade jag satsat på ett par andra fälgar. Svarta fälgar med silvrig kant gör sig inte helt rätt på den bilen enligt mig. Ljusare toning på rutorna så att kontrasten mellan lack och film inte blir så stor. Lite LED-lampor som nämns ovan skulle ju inte heller sitta fel. Svarta njurar skulle också sitta fint. Som sagt, de är vad jag tycker... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.