|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag kommer förmodligen inte att köra mera än 1-1,5 tusen mil per år med vår tilltänkta andra/min bil då. Länk Vad tycks allmänt om utrustning och prissättning? Mvh M-Power The Ultimate Driving Machine! | |
|
Redan såld? ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Hittar den inte heller! Får leta vidare M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Vet inte vilken årsmodell och prisklass du letar efter men den här är i mycket bra skick och lågmilad: Länk |
|
|
Jag har inte bestämt helt. Egentligen 170-180tkr men. Jag ser att några f10 har börjat gå ner i pris runt 200 tkr men de brukar ha låg utrustningsnivå. Svårt tycker jag! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Är det lönsamt att köpa en diesel även om man inte kör mera 1500 mil? M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
| Knappast - däremot kan gott köpa en 530d/535d för att man gillar det :-) Man måste ju inte köra diesel för att spara pengar. | |
|
Jag håller med Dig. Visst! Länk Vad tycks om utrustningen och prissättningen? Synd Gamla iDrive-systemet! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Prova först en diesel och se om du accepterar ljudet - motorn hörs betydligt mer i en E6x än i en F1x. Vill du ha nya iDrive-systemet måste du upp i MÅ09. I övrigt samma bil, mer eller mindre. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Jadå, tack snälla! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.