|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Har budat hem en 318d touring -11 från KVD. Bilen kommer på biltransport next week å jag behövet ett takräcke som passar. Från 2010? är det ju rails utan hål å jag undrar hur speciella "fötter" som behövs... :) | |
|
Jag har en tidig E91 2010 och det är helt olika rails. Du kan säkert köpa det du behöver på t ex Mekonomen. Dom är billigare än på BMW. |
|
|
Hej! Jag var i samma situation i vintras. Letade en del på blocket dock hittade jag inget i närheten... Slutade med att jag beställde från Tyskland, Bmw original. Kolla Leebmann eller Salesafter, båda är betydligt billigare än hemma i Sverige. Funkade kanon med frakten, hade det hemma vid dörren på 3 dagar Anders |
|
|
Tack för svaren! Har sett en likadan bil på jobbparkeringen och har detaljstuderat... verkar vara väldigt modellanpassad profil! |
|
|
Thule har prisvärda alternativ, minst lika bra som BMW org men klart billigare :-) OK, kanske inte lika snygga, men bra mycket robustare om du ska lasta lite tyngre saker. Dom Thule jag köpte till min F31 är kanonbra, lätta att hantera dessutom. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.