|
|
|
|---|---|
|
Tjena, das AutoPower! Hur går jag tillväga om jag vill få ett aux uttag på stereon? Finns det någon adapter man kan koppla in? BMW 525i e39 touring -02 | |
|
Tror det finns en guide på mekartips, lite lödning och diverse. Annars kan du köpa en adapter som du säger, kostar allt från 100kr till 1000kr. Det är bara plug-n-play. Länk |
|
| Trevligt. Tack för detta! | |
|
Hum. Hur vet man vilken stereo man har? Står det någon betäckning någonstans? •BMW 5 Serie (E39 mit SA 661-650) * |
|
| Denna ska du ha: Länk | |
|
Hmmm... Har du inte en dedikerad sladd och kontakt för aux bakom stereon? kom väll början på -02 /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
|
enligt denna annons så är det from 9/02 som den finns... Länk /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
|
Såg att på mina regpapper stod det faktiskt tillverkningsår 2001/09 På andra ställen har jag sett at det står -02, när man tex söker på delar osv, på nätet. |
|
|
Nu kollade jag på baksidan på CD-läsaren Ser ut såhär Länk Så jag antar att jag ska ha en: Länk |
|
|
Hej! Nu har jag köpt en adapter och kopplat in i bilen. CTVBMX003 Dock får jag endast ljud i de bakre högtalarna som sitter bagageluckan. Får maila supporten. Ingen annan som har vart med om samma? Tack! Länk |
|
|
Hej! Adaptern fungerade ej. För min modell ska man ha denna Länk Men för att det ska fungera måste ens cd-läsare vara tillverkad senare än 2002/09. Min var tillverkad 2001/06. =( Finns en guide här: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.