|
|
|
|---|---|
|
Hejsan ville bara säga knappen på bagageluckan för att öppna bagaget gick sönder för mig idag och jag plockade isär allting men lyckades inte fixa problemet. Ville bara meddela att jag löste problemet nu 12 på natten på 5 sekunder, satt och tänkte igenom dagen hur den kunde gått sönder och vad jag gjort med bilen. Jag låste ju handsfacket med nyckel innan jag skulle gå in på systemet för hade mobiler och andra grejer i bilen. Så gick ut nu och låste upp handsfacket sen ut till bagageluckan och knappen funkar nu! Att det inte är svårare än så ibland, så tänkte vara snäll och dela med mig av detta tips. Men nu har min lampa börjat lysa som varnar att bagage luckan är öppen fast den är stängd, har haft problem med detta förut men har då bara ändrat på dom gummikuddarna i botten på luckan. Är det någon som har något tips hur jag ska lösa detta eller är det bara att fortsätta justera gummikuddarna ? tack på förhand, och ursäkta min stavning är lite rund i bollen just nu efter ett par öl! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.