|
|
|
|---|---|
|
Tjena hoppas nån här kan hjälpa mig annars vet jag inte vad jag ska göra, Har en modell E46 från 00 3-serie Lite svårt att förklara men den är vit och gjord av plast. Den ska sitta bakom dörrhandtaget man använder från insidan. Ska fästas med vajern som öppnar dörren och sitta ihop med dörrhandtaget man använder inifrån. Den ska sitta "bakom" dörrhandtaget. Man måste lossa den för att få loss dörrpanelen, jag lyckades på något sätt göra fel och hade sönder den. Provat limma med både superlim och plastlim men inget verkar hålla.. har googlat och letat på ebay men inte hittat något. Har ni några tips till mig är dom varmtvälkommna! MVH | |
|
Gå in på www.realoem.com och knappa in ditt chassinummer (sista sju), så kommer "din bil" upp och därefter knappar du dig fram till rätt art.grupp och då får du upp en sprängskiss samt en lista med art.nr. som du kan använda som sökord på t ex. E-bay. Annars gör du det enkelt och går direkt till BMW så hjälper dig att beställa hem rätt reservdel, de brukar inte vara så dyra som en del tror. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tack för länken Johan, Det är delen längst ut som er ut som en klo. NR 5 Länk Dock inget som underlättar vad att söka på... |
|
| Hittade nu och det verkar som att man måste köpa hela kabeln, dock kostar bara frakten runt 2-300 på ebay, kan detta vara något som en bmw återförsäljare kan ta hem billigare tro??=) | |
|
Priserna får du ta med en nypa salt, men det brukar landa under priset som blir om man har en växelkurs på 10kr/USD enligt realoem - så jag skulle tippa på att den kostar under en hundring i alla fall, hos lokala BMW-handlaren. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.