|
|
|
|---|---|
|
Hej! Dom har en svensksald 90 som har gatt 29.000 mil. Renoverad motor och lada, schnitzer 17 tum, halvskinn och fullservad. Kostar 59.000.- Har nagon kollat pa bilen? Om ja, hur var den? Tyckte det var ett bra pris. Mr C | |
|
Billigt är det men verkar för billigt, är den ok borde den vara såld nu |
|
|
Jag har varit där och kollat på den samt andra bilar. Dock måste jag säga att hela stället ger intrycket av att inte köpa bil där. Åk dig och se för er själva, men det är min uppfattning. /Fred. |
|
| Jag ska dra och kolla på den på hemvägen. Om den nu finns kvar. | |
|
Nån som vet var i täby stället ligger? Hittar ingen adress. "Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag" |
|
| Jag spanade in bilen utifrån. Såg inte direkt fräsch ut på utsidan. Ena j-la nyansskillnader på motorhuv/skärmar och dörrar. Såg rätt sliten ut. Men vad vet jag, maskinellt kanske den är i toppskick. Fast man får nog vad man betalar för. | |
T_J |
jamen pojkar, vi pratar alltså en bil som är 12 år gammal (snart 13), och 29000 mil, man kan ju inte förvänta sig en bil i nyskick! Klart som korvspad att lacken blir lite sliten med åren. Har dom bara papper på renoveringen av motor och låda är det ett kanon tillfälle! ps. de flesta M5`or på det här forumet har säkert rullat en bra bit längre än 29000mil fastän det står 15 på mätaren, kan ju vara skönt att verkligen veta att det är äkta mil och inte nått man intalat sig själv om.. |
|
Tänk om även den är skruvad! ;) Mvh Patrik |
|
|
T-J Skulle vara mycket intressant att veta lite kring ditt källunderlag/'egna empiri' för påståendet ”att de flesta M5`or på det här forumet har säkert rullat en bra bit längre än 29000mil fastän det står 15 på mätaren”. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.