|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har en 330ci -01 med original halogenstrålkastare och jag skulle vilja byta den silverfärgade strålkastarinsatsen som sitter i lyktan till en svart men har svårt att hitta några. BMW har inga svarta original och Schmiedmann har bara sånni i kolfiber för 2500:- spänn. Länk Nån som vet var man kan få tag på ett par svarta? Mvh// | |
|
Är inte "silverinsatsen" bara en lös insats? I de lyktor som är "svarta" har man inte någon lös insats i strålkastaren - så det kan vara så enkelt att du bara lossar glaset och plockar ut silverinsatsen. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Länk | |
|
Hej. Jo det är bara en lös insats men det ser inge kul ut om man bara tar bort den. En ny instats behövs för att det ska se bra ut. @ stooges, du länkar till en hel strålkastare vilket inte är intressant. Kolla min länk så förstår du vad jag menar... mvh// |
|
|
Ok, då är det inte samma konstruktion som om man vill "eftermontera insatsen". Plocka ut dem och lacka dem i önskad färg... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Finns mycket på ebay. Varierande priser mellan c:a 900:- - 2000:- för 2 lampor. Sökte på black Headlamp bmw 330 e46 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.