|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har letat ett tag efter en M5 touring och just nu finns det väl runt 15 st på blocket. Tänkte att köpa genom bilfirma fär ett tryggt och smidigt köp. Har spanat in denna: Länk Har kört carfax på den och det ringer lute varningsklockor, behöver få hjälp om det är falsklarm eller inte! Den verkar ha varit avställd större delen av tiden i sverige oavsett om det är åf eller privatägare. Nån som har någon info om denna bil? //K | |
| Behöver inte vara nåt fel på bilen bara för att det har stått avställd under längre tid. Så länge allt funkar o lirar som det ska, samt att alla papper är gröna, så tycker JAG att priset är ok. Men är kopplingen inte bytt, så hade jag nog prutat! ;) | |
| 2010? Det står 2007 i annonsen? | |
|
Jag kollade på den när stod ute till försäljning i stockholm hos JD bil för 2 år sen.Den stog väldigt länge där utan att få ngn köpare. Den togs hem ifrån italien för att säljas direkt,bör kollas NOGA innan köp. Kopplingen rasade i tyskland på vägen hem ifrån italien fick jag höra när jag ringde på den,så den ska vara bytt på både gott och ont. Omlackerad hö framskärm med färgskillnad =dåligt jobb bör kollas upp. Det är vad jag kommer ihåg ifrån min ratning av den. |
|
|
Stilren, vettesjutton vad som smög in i topic, jag skyller på telefonens autocomplete funktion! Självklart är det en 2007:a. ZORG, tack för värdefull info, kopplingsbyte finns det "nått" kvitto på enligt säljaren, men dom visste inte så mycket mer. Äh det blir nog att leta vidare! Orkar inte kasta mig upp till Sundsvall för att kolla på någon uppspacklad sak. |
|
|
Bara för att den är från Italien och har en omlackad skärm betyder det inte att det är ett uppspacklat lik. De flesta Italienimporter lackas lite pga parkeringsrepor, inget konstigt. Att det är nyansskillnad är inte heller konstigt. Bara att måla om om man vill, kostar inte ett piss i jämförelse med inköp och sopparäkning på den där. Ang nyansskillnader har audi Sthlm lackat min audi 2 ggr de senaste 2 åren och gjort om jobbet först tre gånger första vändan och en gång andra vändan. Så nu är bilen i 4 olika nyanser av originalkulören. Så nyansskillnader finns överallt, vill man ha det perfekt målar man hela bilen eller anlitar en duktig lackerare. Men som sagt, en framskärm är billig att måla om i rätt nyans. |
|
| E34, jag uttryckte mig lite klumpigt, menar inte att det är ett lik, utan att jag inte vill sätta mig i bilen +3h för att åka och kolla på den. | |
|
Fast tre timmar är väl inget. Hade förstått, om du hade bott i Malmö. :) Kolla på den och kolla servicehistoriken. Lack kan enkelt ordnas. Viktigast på en bil som denna är det mekaniska. |
|
| Enkel resa ska tilläggas. | |
| Fortfarande inget, om man letar specialbil ;-) | |
|
No distance is far enough, I went to Helsingborg, (from Sundsvall) to look at the car now drive.....super fun drive back! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.