|
|
|
|---|---|
|
Fungerar detta tror ni? Någon som har testat eller hört något? Länk | |
|
Länk Var ju tvungen att köpa hem en flaska o testa. Mvh Jonas B |
|
| Pröjsade du bara 100 kr för den? | |
| Fan, betalade 450 kr för min. Får nog returnera den och beställa från ebay istället. | |
|
Ja plus frakt 29kr. Helt ok funkar det ska jag ta hem en 5-pack. Kör även motorfluch i motoroljan vid byte. The best. Mvh Jonas B |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
@ullebull : Var lyckades du ett hitta ett ställe där flaskan kostar 450 SEK? Kostar ju bara 270 SEK i länken du gav oss. |
|
BMW-slangen Titta längre ner. Köpte en kraftfullare sort såg jag nu. Kostar 375 kr + frakt = 450 kr |
|
|
Brynet Har du länk till motorflusch produkten? Vilken nytta gör den? |
|
|
Köpte den förr på Mekonomen gör 79kr/flaskan, men meca har den billigare typ 67kr eller något. Förr var flaskan till 4L motorolja men nu bara till 3. Billigt i det stora hela. Fluchade min Saab 95-01 i 8 år (28000 mil)med bästa avgasvärden på besiktningen. Den städar all gammal skit som annars blir kvar. Mvh Jonas B |
|
| Har du hunnit testa den? | |
| Nix! | |
|
Har inte fått min ännu.... Mvh Jonas B |
|
| Har testat nu! Min fru har en Saab 9-5 TID som gick in i limp mode pga igensatt partikelfilter. Motorlampan började lysa som de brukar göra. Jag hälde i den svarta flaskan Wynns. Den är mer kraftfull än den blå. Vips! Först gick den ur limp mode(efter c.a 5 mil) sen efter 10 mil till så slocknade motorlampan :) nästan som trolleri! Rekommenderas!! Ska lätt hälla i en likadan flaska i min 530D. Klockrent! | |
| Någon mer som har testat med goda resultat? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.