|
|
|
|---|---|
|
Jag tänker eventuellt byta in min 120d då jag nästan har bestämt mig för att beställa en ny 116i med M-paketet enligt de erbjudanden som BMW kör just nu. Min nuvarande bil har Advantage, comfort, M-paket, xenon, Hifi och 18" fälgar. Den har 7900 mil på mätaren just nu. Jag har fått ett förslag på inbytespris på 110.000 men säljaren säger att jag kanske kan få 140-150 på Blocket. Själv gissar jag 130-140 vid en privat försäljning. Vad tror ni? Till saken hör att jag har ett mindre dörruppslag på höger bakdörr (1-1,5 cm). Jag visade upp det för BMW i Mölndal och de sa att det skulle kosta åtminstone 2500:- att fixa då det inte bara är en lackskada utan en liten buckla också. Jag hinner inte få skadan lagad innan en privatförsäljning. Blir det väldigt svårt att sälja privat då tror ni? Ska jag nämna skadan redan i annonsen eller vänta på frågor från kunder som hör av sig? Rätt pris prutat och klart med hänsyn till skadan? | |
|
Jag kanske kan köpa den. Skicka pm. Mvh Marin |
|
|
Vad är det för färg på din E87, Gorban? Mvh Christian |
|
|
Skulle också ev. vara intresserad. Letar efter en bil till tjejen. Vad är det för färg? 3dr eller 5dr? |
|
| Shit, budgivning? ;-) | |
| Titansilver | |
| 5 dörrar. | |
|
En sån bil säljer du på någon timme om du sätter lämpligt pris, det räcker med att se intresset i denna tråd. hittar bara två till salu för mellan 155-174 vilka båda iofs legat ute ett bra tag. Därför tror jag 140-150 inte bör vara omöjligt - det bästa sättet är att testa och se responsen. Är det dött i telefon eller mail är det för dyrt. Sen tror jag färgen spelar roll - en vit eller svart är troligen lättare att sälja än en röd. |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.