|
|
|
|---|---|
|
Är det nån som har gjort det, här på forumet och hur löste ni öppningen av bagageluckan? /jocke | |
|
Jag har gjort det på fyra e36:or. Bara att du mailar så får du mitt telenummer. Bakluckan har jag en fjärrkontroll och några reläer och en elmotor till. Skicka ett mail så får du mitt telenummer! ///Johan |
|
| hehehe skulle vilja se dig lägga igen en baklucka! skulle nog bli lika fräscht! som på emils golf...hahahahaha 2kilo spackel...... | |
| Nej du olsn. Jag ska då fan inte lägga igen någon baklucka. Det får allt Jacobsson göra åt dig... han är duktig! | |
|
vadå lägga igen? fattar inte Finns på icq: 60288954 |
|
| där nummerplåten sitter lägger man igen så det blir en "rak" baklucka typ som de brukar göra på golf 2:or | |
|
bild någon... låter som att det antigen ser jävligt bra ut eller förjävligt... Länk |
|
Apo |
låter mest som det skulle så fördjävligt ut..humm.. varför utsätta sig för sånt? bmw's bak e ju så snygg som den kan bil ju.. |
| Jag och min vän texas såg en e36 i en engelsk styling tidning med igenlagd baklucka. Finns förmodligen ingen i Sverige som har provat på detta ännu men det ser faktiskt riktigt OK ut. Bort med emblem och släta ut linjerna lite... rart!! | |
Apo |
jag tar tillbaka det jag sa förut att det skulle se gräsligt ut, såg själv en bild på en sådan lucka .. också i en engelsk bmw tidning.. såg faktiskt skit grymt ut.. |
| Är det ingen som har en bildlänk på en sån?? | |
Apo |
satt och fundera på det där.. om man skulle "sätta" igen regskylts hålet så kan det kanske vara lite knepigt och få dit belysning för reg-skylten... sv bilprovning kräver vel att man har det? eller? |
| En begagnad baklucka är inte så dyr att införskaffa dock. Och det är inte svårt att byta hela bagageluckan... Men annars är det ju busenkelt att bygga en agen skyltbelysning... lampor och olika typer av lamphållare kryllar det ju rent ut sagt av. Sånt som löser sig! | |
Apo |
det gäller ju att lamphållarn bli snygg osså.. o andra sidan kanske det finns skylt hållare med inbyggt lampor? eller kanske inte.. vart lite sugen på att göra det på min kärra.. funderar även på om man skulle fixa baklucka från en nyare modell 95> ? som har även "hög" broms ljus på luckan.. men då är frågan om luckan passar i en äldre modell 94< ... någon som vet? |
|
Länk |
|
|
Ja dom där 2 såg ju inte bra ut i huvudtaget så... Länk |
|
Apo |
Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.