|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Sitter och letar efter ett bra objekt att satsa på! Lutar mest åt en 530D då jag har provat en 525D och tyckte den va lite för trött för just min smak! Det börjar komma ut ganska många -11 modeller idag, antar att de beror på att de är just 3 år och leasing eller dylikt går ut då? =) Kikar lite på dessa just nu: 1. Länk 2. Länk 3. Länk Något som sen ligger mig varmt om hjärtat är ju panoramataket (som bil nr 1 har). Men sen vill man ju gärna ha Navi Pron med. Vad skulle ni välja bort här om ni fick välja? Sen kommer bilen antagligen att sänkas med helst coilovers. Då är frågan; Säljs coils till F11orna så man bara får 2 nya fjäderben fram, då det är luftfjädring på dom i bak? Eller måste man köpa en sats där det ingår 4 fjäderben? Tacksam för lite snabb fin information =) | |
|
Allt är ju en fråga om vad du värderar, ex. vis panorama kontra navi. Ingen av bilarna har någon direkt speciell spec utan är specade som typiska tjänstevagnar. Jag skulle också prioritera panorama men inte köpa en bil utan navi och komfortstolar samt värmare. Sen skulle jag leta en bil med x-drive. Den sista bilen har för övrigt 19" fälgar på bilden även om det står 18" i annonsen. Varför skall du sänka den??? /Anders |
|
|
Värderar nog panoramataket mer än navi pron. Xdrive vill jag helst inte ha då det kan ställa till det om jag vill sänka bilen mycket. Tanken är att bilen ska gå som familjebil på enbart sommaren då jag åker en äldre Volvo på vintern där allt får plats, samt att sambon åker V70 :) Tanken är att bilen ska se ut nått i stil med detta: Länk Sen är ju smaken som baken :) Själv gillar jag stora feta tyskar som ligger nära backen :) |
|
|
Hartge säljer fyra fjädrar till F11:an, sänker 30 mm. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Okej! Men det behövs väll inget bak då BMW sänker med datorn? :) | |
|
Ursäkta men jag gillar också framförallt feta hjul, men den sänkningen på bilden ser grotesk ut tycker jag, framförallt fram. Varför inte hellre köpa en omgång snygga 20" hjul? Jag inbillar mig att med den sänkningen så tappar du också en hel del komfort som ju är lite adelsmärket för en F11. /Anders |
|
|
Hehe som sagt smaken är som baken! :) Men om vi återgår till utrustningen så är Dieselvärmare och komfortstolar ett plus för vissa alltså? :) Känns som man borde kunna göra ett bra pris vid renköp på en sådan bil idag? |
|
|
Vill man vara fin får man lida pin (sämre komfort). Kör som du tänkt. Skit snyggt! |
|
|
ja jag skulle tro att de flesta vill ha komfortstolar, värmare OCH navi på en 530d. M-sport likaså, sen finns ju många andra options som många värderar men de nämnda är väl lite basic på en 530d. Många vill nog ha även 19". Du kan säkert få ett bra pris eftersom det är många kampanjer på de nya och det pressar ju även ner priset på de beg som finns på marknaden. /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.