|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet varför det finns olika sorters sidobackspeglar till E39 tror inte det är års modell relaterat eller det kanske det är men vissa har lite mer rundade kåpan medans vissa bilar kan ha lite kantigare kåpa. Har sett runda och kantigare på både Mpkt-sedan eller Touring verkar vara blandat tex jag har den lite mer kantigare varianten på min 525 Touring M-pkt Några exempel Rundare varianten Länk Länk Kantigare varianten Länk Länk | |
| Varför jag e inne på det är pga min 530 har eftermarknads M speglar och jag vill ha original och började leta efter org då upptäckte jag det. | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Nu har jag inte ens kollat bilderna, men det skiljer ju om du har automatiskt avbländbara? Är ju bara knappa in ditt chassinummer på Länk så ser du vilka du ska ha. |
|
Som Jörgen skriver det som skiljer är om man har standardspeglar eller de automatiskt avbländbara/infällbara och de senare var tillval. Finns alltså inget år eller modell som de var standard på. Det är mycket vanligare att hitta snikspeglarna på svensk-sålda och de dyrare på Tyskimport. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.