|
|
|
|---|---|
|
hej undrar bara om nån hade en liten lösning på mitt problem....har ett par 18" ace fälgar som jag ville lägga på m5:an men de är för breda (275/45)...kan man få in de på nåt skumt sätt......??? Snowy | |
|
Man kan Valsa ut hjul husen litegran men det måste en bilverkstade/lackverkstade göra jag vet ej hur mycket det kostar men jag tror inte det kostar så mycket Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
Jag ser att du bor i Spånga, om jag inte minns fel så valsade Asken sin E39, var det inte han så var det någon av BMWpowers medarbetare, resultatet blev mycket bra och bemötandet var oxå i topp på stället. Se om du hittar vem av dom det var, svaret hittar du i deras dagböcker. Det är viktigt att låta någon som vet vad han gör utföra detta då lacken nog kan spricka om man är oförsikigt. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
Grusse |
Är det mycket? Annars så skulle du kunna svarva av anläggningsytan mot hjulnavet lite, om det finns matrial så det räcker. Annars blir det valsning. |
|
jo jag kollade upp det..:( det blir för mycket jobb så jag får köra på 255:er istället....snart e min bil klar då kör jag rally på sveavägen ;).... Snowy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.