|
|
|
|---|---|
|
Funderar lite på att beställa en 120d eller möjligtvis en 220d. Det slår mig då att det inte finns några utrustningspaket till 2-serien utöver lines och M-sport. Till 1-serien kan man få Advantage som ändå ger en bra basutrustning med xenon, pdc och farthållare etc. Till 2'an måste jag välja i stort sett allt individuellt. Som det ser ut nu är prisdifferensen mellan 120d och 220d enorm med tanke på paket, rabatter och erbjudanden - svårt att motivera. Kommer det komma bättre deals på 2-serie, eller hur ska man tänka runt det? | |
| Kommer bättre deals. Har du inte bråttom så skulle jag vänta. | |
|
Det brukar inte finnas några paket på helt nya modeller. Jag var en av de första som beställde F11:an när den kom och det fanns inga paket över huvudtaget. Jag fick beställa ACC, xenon, backsensorer mm separat. Erbjudandet på 1-serien är riktigt bra just nu med Advantage på köpet och rabatterat M-paket där 18" fälgar ingår. |
|
MrDaniel |
Har du beställt nån 220d än? |
| På senare tid har BMW blivit bättre med paket på även nya modeller så det är lite förvånande att det inte finns något advantage / comfort-paket måste jag säga. Har du inte bråttom hade jag väntat in hösten. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.