|
|
|
|---|---|
|
Hej alla 7-serie ägare! Någon som vet om E34:ans ögonlock passar till E32:ans? Eller finns det ögonlock att köpa? i så fall vart? | |
| Mig veterligen finns det inga ögonlock till E32 och tur är väl det! Utan att vara taskig mot någon kan jag inte tänka mig att det ser klokt ut. Precis lika smaklöst som att montera kjolpaket och vinge på en E32. Nej, satsa på lite diskret styling istället, typ vita blinkers, sänkning och riktigt feta fälgar med ordentlig fälgbana så har man en riktigt snygg bil. | |
| Tackar så mycket för det. Men jag ska inte ha några jag va bara nyfiken. Vita blinkers har jag redan. Hur pass stora fälgar kan man ha utan att bilen blir ostadig på vägen? Hur mycket kan man sänka bak och fram? | |
|
E34:ans passar inte, men ögonlock finns att köpa. Har provat, och precis som J.L sa så tycker jag inte det passar på bilen. Jag har kört med upp till 20" fälgar utan några problem. Har sänkt som mest 100/120 mm. Jeppe |
|
|
Tackar så mycket för det Jesperado. Vi får se hur stora fälgar det blir och hur mycket jag sänker. Några ögonlock blir det inte. Mvh Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.