|
|
|
|---|---|
|
Min bil ska lämnas för service (BMW märkesverkstad) och torkarbladen är dåliga. Det är många som skriver att de torkarblad som säljs i BMW:s verkstad håller längre och har bättre kvalité. Samtidigt har jag läst att andra som köpt sina torkarblad på olika mackar och i mekonomen oftast får problem med till exempel uthållighet. Vad skulle ni rekommendera? Tack på förhand! | |
|
Kan hålla med de som rekommenderar BMW originaltorkarblad: De håller helt enkelt längre och kostar ungefär lika mycket som andra "märkesblad". Hade originaltorkarbladen på min förra E39 i över tre år och de torkade fortfarande bra utan ränder när jag sålde bilen. Innan det hade jag Bosch som torkade bra i början men blev sämre relativt snabbt. Köpte originaltorkarblad till min nuvarande bil för tre månader sedan och de torkar (naturligtvis) bra fortfarande. |
|
| Du ska ha Bosch a955s tror jag dom heter. På autoteilemann.de kostar dom ungefär 1/3 än på BMW. Jag köpte precis. | |
| 520iA Är väl Bosch som BMW använder som "original" | |
|
Köpte Bosch på Ullared för 139kr/st. Mjuka o följsamma. Helt super. Testade Biltemas en regnig dag.....åkte tillbaka O fick pengarna tillbaka. Mvh Jonas B. När du ändå är på Ullared så köper du Sonax: fälgrent (stora flaskan 69kr) och den röda som tar bort mygg o flugor (Stora flaskan 59kr) bara att köpa för en tusing. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.