|
|
|
|---|---|
|
förstår inte hur det fungerar. När jag startar deezer så verkar bmw connected slå ifrån. Någon som vet hur man använder det? MVH Stefan | |
|
Jag har deezer premium plus. jag sätter iphone 4s i mediahållaren startar bmw connected. Alla appar fungerar men inte deezer då slår bmw connected ifrån och deezer kommer upp på telefonen. Vet att några använder deezer så tacksam för hjälp. MVH Stefan |
|
|
Stefan - antar att du gjort "basmomenten"? Dvs starta om telefonen, och om det inte hjälpte, ta bort Deezer-appen och ladda ned den igen? ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
1.Starta deezer appen i telefonen och ta bort autolås, telefonen måste ha tänd skärm 2. Koppla ihop med bio via USB eller docka 3. Vänta tills det syns BMW logga och står connected i deezer appen 4. Gå in i media så syns deezer som ett alternativ där. Finns även under BMW Apps i menyn. Nu ska de fungera att spela och styra via drive. Iaf på en e61 2009:a Lycka till |
|
|
Jag kopplar in min iPhone 4S via USB och startar sedan Deezer. Autolåset är aktiverat men den låser sig inte när den är inkopplad och kör BMW apps. På sista tiden har jag växlat mellan Deezer och Wimp som har bättre ljud i CD-kvalitet. Wimp är dock inte lika integrerat via apps som Deezer. Har även abonnemang på Spotify så nu får jag skärpa till mig och säga upp något. Det blir troligen Spotify som jag säger farväl till. |
|
|
Tog bort deezer appen och började om sen fungerade det. Tack till alla som kom med goda råd. Fungerar bra med idriven så man slipper titta ner i mittfacket. MVH Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.