|
|
|
|---|---|
|
Har försökt synka flertal telefoner, som har synkat med bilen tidigare. Nu vägrar bilen starta Bluetooth. Någon som vet hur man får igång detta? | |
|
Du får nog ge lite mer info,om du vill ha hjälp!! Vilken av bilarna gäller de?????????????? "Avanmäl" telefonerna först...d.v.s. reseta/nolla blåtanden!! Har du försökt synka flertalet telefoner så är det nog inte så konstigt att du till slut får problem!!..MAX 4 telefoner kan du ansluta,beroende på vilken av bilarna de gäller! Har du inte instr.boken för Telefon/blåtand?! där står all info du behöver veta |
|
|
I min iver glömde jag lite basfakta kring bilen och problemet samt vilket forum tråden ska vara. Det gäller E90 320d No: VG54557. 9226711. Har instruktionsboken för Telefon/Blåtand. Har inte kunnat läsa mig till att det finns en begränsning på antal, men det är säkert det som är problemet. Jag vet att jag har parat 4 telefoner till bilen. Mitt problem är att i menyn för redan parade telefoner är tom, det gör att jag kan inte radera dessa. Finns det ett annat sätt att radera knutna telefoner till bilen? Typ en master reset. |
|
| Testa lossa minuskabeln till batteriet i ca 3 min. Brukar hjälpa mot många fel:) | |
|
Tack för tipset. Kopplade ur batteriet i 20 minuter, men tyvärr hjälpteinte det. |
|
|
Har gjort allt enligt manualen, får ändå inte till det. Körde till min lokale BMW handlare, en serviceman försöker. Han konstaterar att de behöver läsa av felkoder, för det vill de ha 1200:-. Tycker det är lite väl saftigt för bara en avläsning. Finns det något bra avläsningsinstrument ör 1200:-. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.