|
|
|
|---|---|
|
Hej! Om man vill köpa en X5a utan M-Sport paketet så har jag fått höra att det är "viktigt" att bilen har Sportpaketet i alla fall. Vad innehåller "sportpaketet"? Silvrig tröskeldekor på trösklarna är en del bilar som har och andra inte... Är detta ett löst tillval på E70? I sådana fall: Går det eftermontera om man vill ha alu-dekoren? | |
|
Har för mig att sportchassie, 19-tums Y-eker fälgar, sportstolar, sidesteps samt högre toppfart är några av sakerna som ingår. På senare modeller har jag för mig att även luftfjädring ingick men det kanske inte gäller alla motorer. Personligen tycker jag dessa bilar är snyggare än M-sport på E70... |
|
|
Kul Kristoffer att du delar min åsikt. Jag har alltid tidigare sagt att en BMW är inte en BMW utan ett M-Sport paket.... Jag har helt ändrat min åsikt efter att ha börjat kika närmare på E70. :) Tackar för infon om paketet! |
|
|
Släng på ett Aerodynamik paket, så är den komplett. Bak; Länk Fram; Länk Fan vad fin den bli. Slår t.o.m F15. |
|
|
... du måste skoja Vinyl... /Anders |
|
|
Vinyl det där är till Pre-LCI alltså fram till 2010... Men det såg verkligen förskräckligt ut! |
|
| Aerodynamik paket ser ut som skit. Verkligen as fult, ser bättre ut utan. | |
|
Länk Var är då sportpaketet på denna? :) |
|
|
Hur menar du? Den har ju sportpaketet inkl 20" fälgar. Den har ju en bra spec om du söker en vit X5, även om jag själv inte gillar listerna, men de går ju även att byta ut. Saknar väl endast panorama och adaptiv drive. /Anders |
|
| Om denna har sportpaketet.. Varför har den inte alu-sidesteps? | |
| Jag tror inte sidesteps ingick i sportpaketet. Var enskilt tillval. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.