|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det bara jag som upptäckt detta eller:-) Länk Mkt bättre än förut iaf saknar dock fortfarande nya 2 serien active tourer eller vad den skall heta? HUR lång tid skall det ta att få fram den bilen????? Visst man kan ju bara köpa syskon modellen KIA men tänkte ändå det kunde vara kul att bygga en 228i M-sport iaf:-) | |
| Tydligen inte :) Länk | |
|
Fan aldrig får man vara först med någonting men kul iaf:-) |
|
| ...fast för oss med avvikande webläsare på jobbet, och inga möjligheter att uppdatera det, är det nu kört att konfigurera :/ | |
| Sani: Vad innebär "avvikande webläsare"? De flesta företag använder IE och det fungerar fint i version 11 och även 10 borde klara det utan problem. Är ni kvar på IE9? | |
| Nä - här på Volvo LV är jag kvar på IE8... | |
|
Nu kan man även bygga en 2 serie active tourer kanske jag är föst med den nyheten då:-) Länk |
|
| Sani: Usch, det låter inte bra alls. Måste vara många webbsidor som ser konstiga ut/inte fungerar i den versionen nu. Får ni inte köra nyare IE eller annan webbläsare som en publicerad applikation ens? | |
| Nu vet jag inte vad som åsyftas med "publicerad applikation", men som anställd här har man ju inte admin-rättigheter på sin dator, och kan således inte så mycket som uppdatera Java ens...typ. Alla uppdateringar/program ska begäras av IT, och sedan (om godkänt av arbetsskäl av chefen) flashas det ner till datorn. | |
|
Sani: Det förstår jag, därför är en publicerad applikation något man kör på en fjärrdator/server över nätverket. Den körs alltså inte på datorn och använder man Microsoft Remote Desktop så följer klienten med Windows. Är väldigt bra för att kunna labba och kan med fördel köras virtuellt på en server där sessionen rensas varje gång man loggar ut. Skulle förvåna mig om IT-avdelningen inte redan har någon liknande lösning uppe, fråga snällt så kanske du kan få åtkomst? M34ever: Trevligt, det har jag inte sett. Kanske kan vara ett alternativ till en 1:a. Undrar om man får bättre plats med bilbarnstol bak på en sådan. |
|
| Swisshhh....you lost me :) Men det är lugnt - jag ska ej beställa ny BMW på ett tag :) Tack ändå! | |
|
KrilleKill Saknas bara lite motor val än så länge finns ju bara 218d och 218i och BMWs 4cyl dieslar är inget för mig och 136hk i en buss är inte heller något för mig tyvärr:-( Får hoppas inte 228i drar iväg alldeles för hiskeligt men tyvärr är det nog för mkt att hoppas på Troligtvis blir nya Golf Sportsvan ett bättre köp |
|
|
Sani: Kopiera och klistra in det jag skrev i ett mail till IT bara :). M34ever: Det kommer fler motorer snart och 228i kommer nog inte bli speciellt dyr. Nu vet jag inte vad bilen väger men en 218d 150 hk (uppdaterade 2.0 motorn) passar nog modellen ganska bra. Intressant andrabil för en familj. Gäsp, ingen Golf :) |
|
| Kan man inte välja till automat än till 2 serie Active Tourer? | |
|
Nej ser inte ut så hittar ingen navi heller är nog inte 100% än |
|
| Nu funkar konfiguratorn äntligen till paddan i alla fall. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.