AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
4.202

Tips på bra rekondfirma i Stockholm?

LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Söker tips på en bra rekondare i Stockholmsområdet. Det är ju lite färskvara det där med rekondare.

Wellkept har ett ebrjudande just nu: Länk

Eller är det kanske Jörgen Sandell och Ditec man skall satsa på?

Tar tacksamt emot tips!

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Konsensus verkar vara att J Sandell är bäst i Stockholm (Sverige?) så har man möjligheten och kan vänta så är det förmodligen ditt bästa alternativ.
lo
195
loefvenhamn
535dA M-Sport Touring -17
535dA M-Sport Touring -11
Bilvårdsteknik i Gröndal har jag anlitat de senaste åren. Tycker de har bra service och levererar ett bra resultat.

Alla verkar prata bra om J Sandell så man blir nyfiken på prova, bara för att. Vet dock inte hur stor skillnad de är på de olika produkterna bilvårdsfirmorna använder.

MLP, anmälde ditt inlägg, reklam & annonsering.

/Loefvenhamn
Loefvenhamn ! Ville bara hjälpa till och också rekommendera någon som kan hjälpa till med bilvård , men det verkar att du får den äran att prata om detta här och anmälde mig som reklam & annonsering. Ni missar ett bra företag förresten !!

MLP
lo
195
loefvenhamn
535dA M-Sport Touring -17
535dA M-Sport Touring -11
@MLP, säger inte att du, eller ditt företag, skulle vara oseriöst på något sätt. Men att bara länka till ditt eget företag utan någon som helst presentation, bara i syfte av att ragga kunder, strider mot reglerna på detta forum. Ett regelverk du torde ha läst vid registrering. Antar att de som administrerar detta forum önskar att företag betalar för sin reklam.

Tydligen var jag inte helt fel ute då ditt inlägg är bortplockat.

Om du har tips och pointers vad gäller bilvård, så stanna gärna kvar på forumet och dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter.

/Loefvenhamn
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.