|
|
|
|---|---|
| När jag fick utrustningslista med hjälp av VIN numret så stod det "S698A Area-Code 2 für DVD" . Vad betyder det egentligen rent praktiskt? Kan jag titta på DVD i min business navi enhet? det låter konstigt eftersom jag upplever Business paketet som fullständigt värdelös. Jag skulle bli positivt överaskad om det gick att titta på DVD i bilen (dock har inte nån DVD skiva till hands för att kolla) | |
|
Svar:NEJ det är DVD-ROM Vilken region,precis som dvdspelare....region 1 och 2 business är kattpiss |
|
| Det ante mig. Klart ett misstag att välja bil med business. Några år sedan vid tiden då Z3 Coupe var en modern bil så vill jag minnas att Business packet var något extra. Utgick vid köpet av senaste bilen att det fortfarande var så. Känner mig besviken. Borde så klart tagit reda mer innan jag bestämde mig för bilen men det är lätt att vara klok i efterhand... | |
| Fast business navi i en E9X LCI är väl inte så tokigt? Det är väl HDD baserat? | |
|
ja det är det. Men jag skulle aldrig göra samma misstag och ta business med kunskap vilken skit det är jämfört med proffesional. Zoom ner till endast 100 meter, pissgrafik, ingen info om max tillåtna hastighet, inga radar varningar. Det är nivå med första GPSar på 90 talet. Inte ens uppgradering av värdelösa mjukvaran dem skrev 2008 finns! |
|
|
En del av de funktioner du räknar upp får du inte i Navigation Professional heller...så sett rent ur teknikinnehåll är en lös navigator av modernare snitt vassare på det mesta.. /J.I |
|
| Undrar om det finns nån "jailbreak" så att man kan installer ett annat Gps software... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.