|
|
|
|---|---|
|
Hej. Sitter och klurar på att uppgradera ljudet lite i e38an men hur vet jag vilket paket jag har? Har inte dsp i alla fall då jag bara kan justera bas, diskant, fram, bak och höger vänster. Men har navi/tv och cdväxlare. Så någon som vet hur jag ska bära mig åt för att ta reda på vilket paket jag har? Reg: ADC 234 om det är någon som har tillgång att kolla upp det på en dator eller om det finns någon hemsida man kan skriva in vin numret och få reda på utrustning. Mvh Dennis | |
|
Daten für die Fahrgestellnummer: WBAGF81060DK63710 Modellbezeichnung: 740I Ausführung: Europa Typschlüssel: GF81 E-Code: E38 Karosserie: Limousine Lenkung: links Türen: 4 Motor: M62 - 4,40l (210kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: automatisch Außenfarbe: Orientblau Metallic (317) Innenraum: Standardleder/schwarz (N6SW) Produktionsdatum: 09.01.1997 Werk: Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S202A Steptronic Steptronic S214A Automatische-Stabilitäts-Control (ASC+T) Automatic stability control (ASC+T) S260A Seitenairbag für Fahrer/Beifahrer Side airbag for driver/passenger S284A BMW LM Rad BMW Styling BMW LA wheel BMW Styling S438A Edelholzausführung Fine wood trim S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S806A Dritte Bremsleuchte Third stoplamp Code Sonderausstattung Optional Equipment S401A Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S415A Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S456A Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory S464A Skisack Ski bag S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S629A Autotelefon D-Netz mit Kartenleser vorne Car telephone (GSM) w card reader, front S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs S690A Cassettenhalterung Cassette holder L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S818A Batteriehauptschalter Battery master switch S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German Code Information S473A Armlehne vorne Armrest front S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S555A Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control S602A Bordmonitor mit TV On-board monitor with TV S694A Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer |
|
|
Ja nu vet jag utrustningen :) Tack så mycket. Jag hittade inget speciellt stereopaket på listan betyder det då att jag har den lägsta nivån som ingick i navi professional? Om ja, vad innebär det? Finns det slutsteg original som jag kan plocka lågnivå ifrån? Eller rent av byta stereo utan större bekymmer? |
|
|
För information, se Länk /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.