|
|
|
|---|---|
|
Tjena, har nu fått hjullagerras höger bak på min 320 -08, 11 000mil. Jag var inne och spanade på skruvat.se och fattar inte vilket lager som jag skall beställa? Ett verkar vara bredare? Hjälp :-)) | |
| Länk | |
|
När det gäller hjullager finns det bara två (eller kanske tre) märken som gäller om det skall hålla: SKF Timken Som tredjevalsalternativ om man inte får tag på ovanstående fabrikat: FAG Så köp inga "no-name"-lager bara för att det är billigt - det blir mycket dyrare i längden! www.reservdelar24.se är en bra sida med bra prylar till låga priser. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Skall man ha magnetisksensorring? Det står nämligen inte på SKF lagren? | |
|
Knappa in ditt chassinummer (sista sju) på www.realoem.com och knappa dig fram till hjullagret och ta art.nr. från den sidan - därefter använder du dig av det som sökord för att få fram rätt eftermarknadsdel hos reservdelshandlaren. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tjena. Nu har jag beställt enligt ordination ovan. Men jag blir inte riktigt klok på om det är magnetisk sensorring på dessa lager eller inte?! Är det markerat på någotvis på lagret? Vilken sida innåt? Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääälp?! ;-)) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.