|
|
|
|---|---|
|
Har de senaste två åren kollat på annonser för E65-745d 07-08 för att försöka hitta en som har liknande utrustning som den 740d jag har just nu. Har dock inte lyckats och blir bara irriterad på annonser där de skriver fullutrustad när bilen i stort sett bara är standardutrustad för att vara en E65. Det känns nästan som att min egen bil är bra nära fullutrustad. Det enda jag kan komma på för en 2004 som saknas är Comfort Access och Rear Seat Entertainment(med DVD-växlare). Kylboxen för baksätet går inte att ha om man som jag har skibag. Är det nån som kan komma på nåt annat som saknas? Länk | |
|
Tja, visserligen kunde man ju "pumpa in" i princip vad som helst (individual) för prylar i dom. Men en grej vore väl: "utökad klimatanläggning" till baksätet. (vet ej koden), men det borde då sitta "extra" luftutsläpp samt knappar i taket... Men annars tycker jag att du verkar ha en trevligt utrustad bil :-) |
|
|
Du saknar även: S775 Anthrazit innertak S776 Alcantara anthrazit innertak S603 TV-bildskärm för baksäte S651 MD-enhet S691 CD-skivshållare S2E: Y-eker 149 20" S760 Shadowline högglans S470 Isofix barnstolsfästen S330 Sportpaket S631 extra telefonlur till baksätet Sedan kunde man eftermontera kameror fram och bak som prislistan visar. Länk Din är mycket välutrustad men det borde vara möjligt att åtminstone i Tyskland hitta en 745d med mer utrustning. Night Vision finns ju från facelift. |
|
| Ordet fullutrustad, bör ses som en felskrivning och inget annat. De som använder detta begrepp vet i allmänhet inte vad de pratar om. Läs som om det stod välutrustad istället, så sänks blodtrycket, och du mår bättre!/ Basutrustad. | |
|
Eftersom vissa utrustningsalternativ automatiskt utesluter andra, och där vilket man väljer är mycket en fråga om preferens (typ shadowline vs inte) så är det i praktiken omöjligt att ha en BMW med "all utrustning", vilket är vad vissa läser in i "fullutrustad". Och då har vi inte blandat in Individual heller... Wilhelm Svenselius |
|
|
Tack för all info! Givetvis menade jag precis som W2k säger, så mycket utrustning som faktiskt går att ha i en bil då många alternativ utesluter andra. Samt även att det är alternativ från den normala utrustningslistan och inte individual... Stephan 735i, jag har letat en hel del då jag skule vilja ha en 745d -07-08 med motsvarande utrustning som jag har nu + night vision, head-up display och "riktig" bluetooth handsfree som kom runt 06-07... |
|
|
Hamilton: Jag blir lite förvånad men head-up verkar aldrig funnits till E65. Jag hittar det inte i prislistan från 3/2008 och vid sökning kommer till exempel denna tråd upp. Länk Den här 08an verkar ha det mesta Länk Mvh Stephan |
|
|
Det var förvånande! Hade för mig att det fanns efter facelift. Märkligt då E60 hade det. Provkörde en pre-facelift 535d som hade HUD. Tyvärr var 08an borta när jag skulle kolla nu... Men tack för tipset! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.