|
|
|
|---|---|
|
hej! fått fnys om en E39a som bara står i en carport sedan ett år tillbaka, då ägaren smällde med den sen inte orkat göra något åt den. Infon vi har då: Den är en 1997a. men uttagen 96. Motor: 523I krockad: lykta, framskärm + nån enstaka buckla på huven, huven går dock rädda 15" fula fälgar med någorlunda mönster 3 ägare sedan karossen obes+oskatt vägmätarställningen finns ej med på transportstyrelsen hemsida, så den är okänd. Bilen är väl i utseende skick i jämnförelse med denna: så helt okej ändå. Länk Vet att det är svårt för er att avgöra på denna lilla info. Då jag bara pratat med frugan till han som ska sälja bilen... Men Vad skulle ni tro mellan tummen och pekfingret att den är värd? | |
| 1-5000 kanske. Det som de finns värde i är väl maskin om den är frisk. | |
|
Om du nu verkligen vill ha den?: Erbjud dig att gratis frakta bort den ur carporten...inget mår bra av att stå utomhus i ett år. /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Varför vill du ha just den bilen? Det blir oftast mycket dyrare att reparera upp en risig bil än att köpa en i bra skick direkt... Hade det varit en "samlarbil", hade det varit en annan femma - men det råder väl knappast brist på E39:or!? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
En liten indikation: Länk /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Alpinabiturbo: ahaaja, det tycker jag också lät ganska rimligt=) Men ändå inte, för den jag hitta på blocket, Länk som har fel.. Kostar 4000:- så då tycker jag 2-3000:- när den är smälld. Vad skulle du tro om det? e30cabbe: gratis tror jag , jag aldrig kommer få den för... menmen!=) Johan B: Tänkte ha något att pilla med över sommaren, ledig i 10veckor. Sen tycker jag det är synd att en sån "fin" bil bara ska stå... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.