|
|
|
|---|---|
| Jag undrar om jag har "Blåtand " i min 316 2011 Och hur ser jag det. Jag kan inte så mycket om det här. Jag vill kunna svara i telefon när det ringer utan att leta efter telefonen i fickorna. Jag har aktiverat "blåtand" i min iPhone den söker men hittar inte bilen Skall jag aktivera bilen på något vis Har en original bilradion (Om det nu har någon betydelse om det skall slås in någon Code )Enkel beskrivning önskas Alla tips mottages med tacksamhet Har mulltifunktionsratt med telefon på en knapp | |
| Skicka ditt regnummer eller VIN så kan vi hjälpa dig! | |
| BMW. 316. 2011. Regnr. LWA. 540 | |
|
Tyvärr ser den inte ut att ha det från fabrik. Du kan själv dubbelkolla här Länk Ditt VIN nummer är A806762 |
|
| Tackar för upplysningen Men skall jag inte kunna kolla det genom någon knapptryckning i bilen Om det är efter monterat | |
| Länk Så ser det ut när du ska para en telefon | |
| Har ingen färddator ( endast BMW originalradio) i bilen men det finns ju telefonsymboler i ratten Dessa måste väll fylla någon funktion En tanke är att man kan gå in via MENYN på radion | |
|
Ah, tittade inte på ditt VIN, så jag utgick från att du hade en F-bil :) Nåväl, i en E9x ska du, för att få blåtand, ha antingen en ULF eller en combox under golvet i bagaget. Telefonknappen kommer alltid med i både HU'n och i multiratten, även om man inte har rätt options. Har du eftermonterad original blåtand ska det finnas med i menyn på HU'n, läs i manualen. Har du något eftermarknads har olika leverantörer olika sätt att göra det på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.