|
|
|
|---|---|
| Har väntat i 6månader på att det ska dyka upp en bil, ingen här på forumet som råkar ha en ståendes? :-) | |
|
Tyvärr är röda bilar impopulärt i Sverige av någon anledning. Tycker Imola II är den snyggaste färgen man kan ha på en sportigare BMW. Brun, orange, senapsgul, babyblå är alla "hetare" tydligen. I USA är den vanligaste färgen på enFerrari... vit. Och över hela världen så är andelen röda Ferrari-bilar (under 40%) på en all-time low. Trist. Så du riskerar nog vänta länge på din röda M3:a :( EDIT: Enligt Jörgen i den här tråden Länk så tillverkades det endast 8 st röda E93 M3. Utbudet är klart begränsat! |
|
|
Du får importera denna: Länk :) |
|
|
Hittade en bil till sist, en röd svensksåld 4800mil och med all tänkbar utrustning. Bilen är helt fantastisk! :-) |
|
|
acey: Det är bilar som finns i Sverige Jörgens tråd handlar om. Bara i vänsterstyrt Europautförande byggdes det 151st i standard Melbournerot, sedan ska USA-utförande och Individual läggas till och högerstyrt om man vill leka brevbärare Länk Athletic: grattis till en av åtta i landet, jag gillar också rött. Mvh Stephan |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Grattis till nya bilen! M3 E9X skall vara en cab, upplevelsen är bara så mycket bättre när taket är nere, insugningsljudet är helt fantastiskt, något man inte upplever alls på samma sätt med taket uppe. Ut och njut i det fina vädret, 29 grader och sol och en nedcabbad M3 E93, mycket bättre kombo är svårt att hitta, V8an är bara så *ävla mysig!! |
| Är det trådstartarens bil som ligger på Blocket redan? | |
|
Jo, det verkar så.. Synd att leta så länge och sedan sälja så snabbt, men det kan givetvis finnas vettiga orsaker till en försäljning. Fin bil verkar det som hur som helst, skulle inte göra ont så här i sommarhettan, 29 grader idag. Länk |
|
| Lite nyfiken blir man ju om man letar efter just den bilen i 6 månader och sen säljer 2 veckor senare... | |
|
Hallå, För att stilla er nyfikenhet :-) Bilen är i min ägo och den är helt fantastisk, har ingen större lust att sälja den egentligen då jag letat så länge efter just "rätt" bil. Anledningen till att jag eventuellt säljer den är för att göra plats för en Ferrari F430. Ha en fortsatt bra sommar! |
|
|
Är Ferrarin något du har spanat in under en ännu längre tid? Eller bara nåt impulstanke? Anledningen till att du "eventuellt" säljer M3an så fort, när du säger att den är "fantastisk", "har ingen lust att sälja den egentligen" och "fått rätt bil"... Låter riktigt trist, delvis för historikens skull, sälja efter 2 veckors ägande :/ Bara nyfiken, vill inget illa. |
|
| Det låter väldigt konstigt kan jag tycka :) singlade du slant om det skulle bli en M3 eller Ferrari? ;) | |
| Sedan klagar folk att bilar har haft x antal ägare.. | |
|
Jag hade hellre kört M3 E93 än vilken italienare som helst... seriöst! Men naturligtvis alltid kul med folk som hittar sina drömbilar. Wilhelm Svenselius |
|
| Håller med W2k, skulle möjligen ha råd med en M3 men definitivt inte en Ferrari. Oavsett detta skulle jag hellre köra M3:an, en Ferrari känns bara som en jäkligt dyr leksak. Och vad är M3:an då? En jäkligt fin allroundbil! | |
| En cab är i mina ögon inte en allround bil. Inte en m3 e92 heller för den delen men vi har väl alla olika krav på allround :) | |
|
Men allvarligt? Ni väljer en M3 cab före valfri Ferrari? Har ni fått solsting hela bunten! Jag tar vilken Ferrari som helst från -06 och framåt före en M3a. |
|
|
Såklart är E93 en allroundbil! Den gör allt jag förväntar mig av en bil till vardags och mer därtill. Behöver jag frakta ett stort gäng polare eller bråte hyr jag en bil för ändamålet, men det hade jag fått göra med en sedan också :) Ferrari är, som sagt, dyra leksaker. Säkert kul bilar men inget för mig. Wilhelm Svenselius |
|
| Angående det tråden från början handlade om: det ligger fyra röda m3 cab och en sedan på blocket (visserligen inklusive den som trådskaparen säljer) men det är är onekligen ganska många. | |
|
Synd bara att säljarna begär så (för) mycket för bilarna nu när de nya modellen kommit... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.