|
|
|
|---|---|
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Hej! Jag söker "goggles" eller motorsportglasögon av typen "OTG" (Over The Glasses) som man kan bära utanpå vanliga glasögon, då jag har det. (har haft linser i många år men inte längre) Det är så att jag har en Jethjälm (d.v.s utan visir etc) så jag skulle behöva skydda ögon t.ex. vid GoKart-racing etc. Var köper man dessa? Kan vara av typen motorsport, motocross, snöskoter etc... Tips på Online- eller fysiska butiker mottagas tacksamt! /Anders |
|
Dom köper du hos synsam. Polaroid suncovers. /Jonas |
|
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Jaha? Googlade detta, det verkar ju smart! Skulle kunna funka t.ex. när jag cyklar både landsväg och Mountainbike också. Tack /a. |
|
Jag har två par på annons på tradera nu, väntar fortfarande på första budet på 1 kr så dem blir nog billiga :) Länk Med vänlig hälsning, Markus |
|
Så pass? Såg ju inte fel ut för mitt syfte. Försökte lägga en spänn till i bud men jag har glömt lösenordet till mitt Tradera (försökte 3 ggr) så nu sitter jag i karantän nån timma. :-P |
|
Polaroid modellen finns i massor av utföranden/storlekar för att passa dina ordinarie glasögon... kostar 4-500 kr /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.