|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
VAD TYCKER NI? M5 e39 eller m coupé. Ni som har såna bilar , dela gärna med er av era erfarenheter. Mvh Anders M-POWER!!!!!!!!! | |
|
Anders: Satsa på en M5:a, sån är jag lite sugen på efter denna. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
| Skulle nog vänta på nya femman den blir nog ett lyft om man jämför mot den nuvarande. | |
|
Hur kunde du Anders..... Nåja jag hoppas du hittar nåt liak trevligt eller trevligare. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Vänta lite tills nya 5an kommer så kommer nog m5an gå ner lite till i pris. Sen kanske du tycker e39orna ser trötta ut när nya 5an kommer. |
|
| Skulle välja M5 E39 av dessa två du nämner här. En mycket snabb och sportig M bil, samtidigt som den har all komfort och lyx man kan vänta sig av en sådan biltyp. | |
| Svår fråga....har själv aldrig testat en M5:a, men jag är också sugen på en sådan nästa gång det bli dags att byta bil! | |
|
köp en m5 e39, det är förmodligen världens bästa bil sjunker nog inte i pris förrän nya m5 an kommer |
|
| thosse: Tänk om den kunde stå sig i pris i 3 år till det vore en investering :) | |
|
De e ju så olika men ändå roliga på olika sätt. M coupén e ju förbaskat rolig på bana medans m5an har all lyx och går skapligt på bana ändå. Nån som känner till nån m5a eller mcoupé till salu? förutom de på bmwpower? Rekomendationer tas gärna emot Pcdoktor!! Du fixar kamera nästa år på ringen så fixar jag så du får ta några varv med min nya bil. Deal?? ;) M-POWER!!!!!!!!! |
|
M3_BMW |
Anders.W: Vilken bil hade du? Vad är livet värdt utan en BMW. |
M3_BMW |
Köp en M3 (E46). Tycker personligen att det är en roligare bil. Vad är livet värdt utan en BMW. |
| m3_BMW: Dom är ju lite dyrare i inköp. Men håller med. | |
|
Ska du åka kortare stäckor, under 200km köp en Z3M Coupe, vid långkörningar mest, en E39 M5. Mvh Asken |
|
|
M3_bmw´!!! Jag har haft en m3 -97 M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Z3M Coupe ser ut som en galosch på rymmen :-) .. men smaken är som baken. /göran, vintermannen/ Behöver man inte kombi, behöver man inte bil |
|
|
Anders: Det beror sig helt på vad du vill ha bilen till! Personligen hade jag lagt stålarna på E46 M3, men av de två modeller du nämner så hade det blivit M5. M Coupén är väldigt trevlig och kommer garanterat få samlarvärde med tiden, men jag förmodar att du inte tänkt behålla bilen i sisådär 20 år så altså rekomenderar jag M5. _____________ MVH Kalle H ICQ: 19594657 |
|
|
Anders! Deal!! www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Vill du ha en lite udda M5E39 så finns det en VIT sv.såld till salu i Nora hos windahls.se Hur man nu kan komma på idén att beställ en vit som ny?? MVH Hasso |
|
Vit M5:a... Ja, med kromade fälgar samt ronade rutor kan man ju vara med som statist i en rap-video iaf... |
|
|
Nja?? Vit med m stripes på isåfall.....men ändå inte! M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.