|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk |
|
tqs |
Att dom andra bilarna möjligen är mer användbara på allmän väg gör inte Bäckis tider sämre. Det är nog ganska tveksamt att dom skulle kunna sänka vikten på sina bilar, byta bakaxel, och köra snabbare än Bäckis rätt av. Däremot är det sant att tider inte kan jämföras rätt av om man inte tävlar under samma reglemente. |
|
Tero som har den svarta E21 och Jörgen (Team Jakan Racing) har även assisterat Bäckis med sitt bygge så vitt jag vet. Det ska bli kul att se Jörgen´s M5 turbo motor på strippen när det bygget är klart. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
|
Det är ändå bara en tävlig, vissa tar det så jävla personligt trots att dom bara är åskådare! fråga bäckis eller supramannen om dom tjafsar om detta skit som ni gnäller om sinsimellan!? //Fredrik Mycket bra skrivet Skulle inte komma på frågan...dom tävlande tjaffsar knappt aldrig ...är soffsittarna som gör det |
|
|
Typ jag visst att bmw skulle bli snabbast igen det ska inte vara nå ris kokar skit men faktist suprorna gick gode bra och dom var ganska snygg!!! BMW-POWER!!!!!!!! Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
Undrar om värdet på E21or stiger nu ? =) Länk |
|
|
-> Preben Vet du hur det går med "kolfiberorgiemotorn" (S38:an) till Jörgens bil? Rullar den snart o vilken kaross blir det? E30 med testarossagälarna? |
|
PETER.O |
Hej, det här med definitionen gatbil har väl folk diskusiterat ända sedan streetracingens barndom. Om det räcker med att bilen går att köra några km på gatan så finns det ju andra bilar med betydligt bättre prestanda än dom som nämns ovan. Men om man menar att stuva in familjen och åka på semester till rivieran så är det ju något helt annat. Mvh Peter |
betriebsanleitung1 |
Ja ska man se den svarta e21 an som gatbil så finns det de som kör 402 m på 7 or. |
|
Braxen// Värdestegringen är väl redan på topp... Blev det ingen E30 för din del?? /Kristian |
|
|
-> betriebsanleitung1 I samma klass då eller, bakhjulsdrivet med turbo? //Ticco www.ticco.com |
|
| Men snabbast är Snålblå | |
|
enkelt tänkande... vilken av bilarna åker ni helst 50-60 mil motorväg med??? Kanske lite varmt ute oxå... supran har väl ac:n kvar t.o.m.? Rickard |
|
|
Kristian ! Har redan köpt den och sålt iväg skitet =) Tarzan325 ! Jag kör nog helst Bäckis E21 på motorvägen =) Men som bruksbil så tar man givetvis Supran ! Länk |
|
| Trevligt =) | |
|
supran gatbil??? är den besiktigad kanske?? Nej! MaxPower |
|
|
Men hallå eller! Tarzan tror du på fullaste allvar att man ligger å kör 50-60 mil dagligen med en sådan bil??? Åka till någon träff någon gång under året kan man ju stå ut med, men jag tror inte att dessa bilar e byggda för att åka på semester genom Europa direkt... //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jakan Tero var med och plockade ihop min motor med nya oljeringarna då jag fått fel först från total seal. Det är ingen som byggt/uppfunnit/gjort någonting på min motor förutom jag själv. Mappningen som är nu har TURBOCENTER Claus gjort utan att motorn var igång :-) Min maskin och Turbocenters egen ska köras i Mats Appelgrens bänk samtidigt i höst/vinter. Angånde detta eviga gatbil hit och gatbil dit: INGEN bil som åker fort på strippen är ÄRLIGT besiktad som den står, inse det. Jag kan, och har även haft lysen mm inkopplat på min bil. Bilen går alldeles utmärkt att köra på vägen och är lika möjlig att besikta som Tero och Jörgens E21:a. Såvitt jag vet så går min stadigt och rakt i 246.8 km/h åtminstone. |
|
|
Hehe, ja nog går den stadigare å rakare än Jakans e21:a alltid... blev lite rädd när Jörgen drog av sista repan å höll på att bli ett med naturen (såg det ut som)... Skönt att han redde upp det! Sen att Jocke körde 9.26 efter finalerna gör ju inte direkt att man får sämre förtroende för teamet... Fy s*tan vad den går den där m3:an =) Stort grattis till dem, och förstås BMW-Andreas oxå... grymma byggen! Bäckis: Var det nytt rekord för dig i söndags, eller har det gått fortare? (Är inte så insatt i Snålblås bravader =) //Koffe, solbränd men imponerad! |
|
|
Stort grattis till dom som gjorde så att min helg på Tullinge blev lyckad.(körde inte själv pga saknat oljetryck).jocke med sin 10.26repa.jörgen med sin 10.30repa.andreas med sin 10.98repa.... Och BÄCKIS som slår till med 9.50...tror jag hade stånd i flera timmar efter den repan!!!!!!!!!!!! Stort Grattis till er alla och jag är mycket imponerad.... Stefan......... Race to the last drop! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.