|
|
|
|---|---|
|
Eftersom jag inte kan få bilen igenom besiktningen så tänkte jag bygga driftingbil av den! Är både amatör på att bygga och köra men man måste ju börja någon gång! :D Har lättat bilen från all inredning från framstolarna och bakåt, höjde bilen med ca 1-2 cm där bak. Ska även lätta lite till någon dag framöver se om man hittar något bra att plocka bort Har svetsdiffat den så nu ska det gå att ligga brett med :P Om ni vill ge några tips så är jag tacksam för allt ni kan komma med! Eller om ni vill veta vad jag tänkt göra mer med den så bara skriv :) | |
|
Kul projekt! Byt till M50B25 eller m52b28 motor Byt bussningar i fram och bakvagn samt stötdämpare och fjädrar. Byt stol och ratt |
|
|
aa det hoppas jag allt! Tack för tipsen har dock inte grejer elr pengar till motorbyta än så får nöja mig med det jag har ett tag :) Dedär med bussningarna har jag inte hört men det ska jag komma ihåg tack! Sitter faktiskt och kollar lite stötdämpare och fjädrar nu haha Vet du någon bra ratt med mycket fäste? :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.