|
|
|
|---|---|
|
Velar lite över mitt inköp av fälgar till bilen. Har en vit F31 med M-paket och har fastnat lite för AEZ Antigua Länk De finns i silver och svart. Lutar lite åt svarta men även de ljusa passar bra tror jag Vad hade ni valt till vit bil? | |
| Aldrig svarta fälgar, ser bara trist och tråkigt ut när fälgen blir en svart, nästan osynlig klump som försvinner i hjulhuset. | |
|
Håller med GE. Svarta fälgar tycker jag ser fult ut oavsett färg på bilen. |
|
|
Delar sista inläggen, svarta fälgar är aldrig snyggt tycker jag. /Anders |
|
|
Håller med om svarta fälgar. Lite mörkare fälgar typ antrasit passar dock bra... Jag har performance 313 fälgar till min vita E87, passar riktigt bra. Jonas |
|
|
Beror ju lite på övrigt stuk också Bilen har en del M-Performance detaljer som ger ett "råare" intryck och som kanske funkar med svarta fälgar Jag kan tycka att en del bilar ser mycket bra ut med svarta fälgar, andra inte alls Nu lutar jag mer åt silver ändå... Mittemellan, typ Gunmetal då? /l-b Edit: såg precis azkikr inlägg |
|
| Gråaktiga fälgar tycker jag kan vara riktigt snyggt, funderar själv på att köpa det till min ena bil. | |
|
Tycker personligen att silver alt anthracit är snyggast. Dock tycker jag att på just vita bilar kan det se bra ut med svarta fälgar. Kolla runt och försök hitta så många referenser som möjligt sen bestämmer du dig. Egentligen är det ingen mening att fråga om smakråd, det är ju endast du som ska vara nöjd i slutändan. |
|
|
Sluta bry dig om vad övriga på forumen tycker ang. svarta fälgar på vita bilar. Välj det du tycker om, det är din bil. Jag har personligen haft både svarta och silvriga fälgar på vit bil. Svart ser bra ut framförallt om man i övrigt har ett aggressivare stuk exteriört, ex. svarta speglar/njurar/splitters eller liknande. |
|
|
Jodå, jag ska nog välja det jag själv vill ha. Men mer input och andras åsikter är alltid bra innan jag köper jag väljer ju mellan två alternativ jag gillar och kan leva med oavsett vilket Lika viktigt är hur bilen sitter på däcken, men det blir däckshandlarns problem att få fram korrekt et. |
|
|
Jag tycker absolut att svarta fälgar på en vit bil i 99 fall av 100 ser riktigt illa ut. Iom att vit är en så pass ljus färg och att svart är så pass mörk färg (döööh!) så blir kontentan att man inte "ser" fälgarna. På avstånd kan det likagärna vara 14" plåtfälgar du åker med!!! :) Kör på silver eller några "high gloss" fälgar det tycker jag är snyggast på vit bil i alla fall. |
|
| Mörkgråa / silver/gunmetall. Aldrig svarta enligt mitt tycke! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.