|
|
|
|---|---|
|
Fick ett reklamblad hem i brevlådan idag om att uppgradera min bil med performaance power kit. Men vad innebär det egentligen? Jag kör nu en 118d, M-sport. Tänker om vissa saker redan ingår i M-sport och det mer är en uppgradering för de som inte har M-sport? Eller spelar det ingen roll? | |
|
Någon här i forumet som låtit montera ett M Performance Power Kit på sin bil? Själv har jag en 520d automat som jag blev sugen att uppgradera hästkrafterna i :) Någon som vet ifall man får med något mer i paketet som dessutom gör bilen snyggare utseendemässigt (M Performance-dekaler eller liknande)? |
|
|
Nej du får inget annat en ett par emblem att sätta dit samt ett bmw dokument som godkänner och visar vad som är utfört. Gott så och ganska prisvärt. |
|
|
Alin: jhellstrom vet jag har Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Installerar ppk kitet Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Sök på forumet, ganska många har köpt ppk Min blev en annan bil fullständigt Alla jag läst om har varit nöjda /l-b |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.